Comunicat de la Secció de ciència-ficció, fantasia i literatura tecnocientífica

Catalan

Mitja dotzena de socis de l'AELC que pertanyen també a la Societat Catalana de Ciència-Ficció i Fantasia (SCCFF), moguts pel seu interès per la narrativa de tema tecnocientífic, la ciència-ficció, la fantasia i, en general, per l'espai de contacte entre la literatura i la ciència i la tecnologia, han reconstituït un grup de treball que té les finalitats següents:

Conèixer les diverses activitats (publicacions, blogs, tertúlies, premis, recerca, etc) que es fan arreu dels Països Catalans sobre els aspectes indicats.

Establir contacte estable amb la Societat Catalana de Ciència-ficció i Fantasia (SCCFF), Tertúlies Catalanes de Ciència-Ficció, Fantasia i Terror (Ter-Cat) i altres grup existents o futurs que tinguin interessos similars.

Proporcionar un espai de trobada, reflexió, celebració i intercanvi per a aquestes diferents iniciatives.

Establir contacte amb qualsevol altre persona o col·lectiu que, en sentit ampli, faci alguna actuació en els àmbits indicats, inclosa la relació amb la HispaCon i altres d'àmbit internacional.

Per ara, el grup està composat pels socis següents: Rosa Fabregat, Jordi Font-Agustí, Montserrat Galícia, Jordi de Manuel, Antoni Munné-Jordà, i Carme Torras.

El grup és obert a tots els associats que estiguin interessats a unir-s'hi o a rebre'n informació, cosa que poden fer per mitjà de la secretaria de l'AELC, escrivint a aelc@escriptors.cat o trucant al 93 302 78 28.

També podeu consultar el web de la SCCFF: www.sccff.cat.